Aktualne Oferty Pracy

Zasady Publikowania Ofert Pracy

Zasady Publikowania Ofert Pracy

Aby zapewnić pozytywne doświadczenia wszystkim użytkownikom korzystającym z usług
AktualneOfertyPracy, osoby publikujące oferty pracy muszą przestrzegać niniejszych
Zasad Publikowania Ofert Pracy („Zasady”). Dotyczy to tworzenia treści związanych z zatrudnieniem,
przedstawiania możliwości pracy oraz procesu rekrutacyjnego. W przypadku naruszenia tych zasad, możemy usunąć lub
ograniczyć widoczność ogłoszenia o pracę, oferty zatrudnienia lub procesu aplikacyjnego (każde z nich zwane „Ofertą Pracy”)
oraz zawiesić lub zakończyć konto osoby publikującej oferty bez zwrotu wniesionych opłat.

Tylko Praca

AktualneOfertyPracy to platforma przeznaczona do publikowania wyłącznie płatnych ofert pracy.
Zabrania się zamieszczania:

  • Ofert związanych z marketingiem wielopoziomowym (MLM)
  • Niepłatnych staży lub innych ról bez wynagrodzenia
  • Aranżacji, które nie są faktycznymi ofertami zatrudnienia
  • Castingów, przesłuchań dla modeli, aktorów lub usług zarządzania talentami
  • Zbiórek ankiet, badań opinii, grup fokusowych itp.
  • Ofert franczyzy lub możliwości biznesowych

 

Przejrzystość Ofert Pracy

Oczekujemy, że osoby publikujące oferty zapewnią rzetelne i przejrzyste informacje w ogłoszeniach oraz w całym procesie rekrutacyjnym.
W szczególności muszą one:

  • Gwarantować, że wszystkie treści i komunikacja z kandydatami dokładnie odzwierciedlają proponowane stanowisko
  • Zapewnić, że każda Oferta Pracy dotyczy realnego, aktualnego wakatu
  • Używać standardowego języka branżowego, aby kandydaci mogli zrozumieć obowiązki, wymagania i wynagrodzenie

 

Dodatkowe Zasady

Poniższe zasady obowiązują dla każdej Oferty Pracy publikowanej na AktualneOfertyPracy:

  • Kandydaci nie mogą być zmuszani do rejestracji lub zakładania konta w celu przeczytania opisu stanowiska
  • Pracodawcy nie mogą wymagać od kandydatów opłat bezpośrednio na swoje konto
  • Ogłoszenia nie mogą zawierać treści ani linków do materiałów nielegalnych, obraźliwych, obscenicznych, groźnych, agresywnych lub w inny sposób nieodpowiednich
  • Opis stanowiska i instrukcje aplikacyjne nie mogą zawierać danych osobowych
  • Nie wolno promować produktów ani usług w treści ogłoszenia
  • Nie należy stosować słów kluczowych niezwiązanych z danym stanowiskiem w tytule lub opisie oferty
  • Nie można wymagać od kandydatów przesyłania zdjęć lub filmów jako części aplikacji
  • Treść ogłoszenia musi być autoryzowana przez właściciela znaku towarowego lub praw autorskich

 

Odpowiedzialność Pracodawcy

Osoba publikująca ofertę pracy ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność treści z obowiązującym prawem.
W szczególności wszystkie Oferty Pracy muszą:

  • Być zgodne z przepisami prawa lokalnego, krajowego i międzynarodowego, w tym regulacjami dotyczącymi przeciwdziałania dyskryminacji, prawem pracy, równości szans, wynagrodzeń, ochrony danych i praw własności intelektualnej
  • Nie zawierać wymagań dyskryminujących ze względu na rasę, płeć, wiek, narodowość, religię czy inne cechy chronione prawem